WSV Crescendo Schinnen
logo
ssh
wan

REPORTAGE Odoorn 1en 2 mei 2015!

2 daagse trip wsv Crescendo Schinnen naar Odoorn Drenthe.

Dag 1 : Vertrek 08.00uur Station Sittard met de touringcar naar Elburg waar we 11.30 uur aan kwamen. Na het bezichtigen van het vestigingsstadje hadden we alhier een lunch in restaurant De Haas daarna richting Odoorn naar ons hotel De Oringermarke. Bij aankomst Koffers naar de kamers gebracht en vervlogens met een groepje een wandeling gemaakt door de prachtige natuur die Odoorn(Drenthe) rijk is.

De niet lopers maakte met de bus o.l.v. een gids een mooie tocht door de omgeving.
's Avonds hadden we een heerlijk diner en een avondje "Heerlijk Hollands" een feestelijk programma met muziek van vroeger.

Dag 2 : Na een heerlijk ontbijt rijden we naar Emmererfscheidenveen naar '' De Woonboot van Nelis en Leentje'' een museum uit grootmoeders tijd.Onder het genot van een lekker stukje appeltaart en koffie heeft Nelis ons vermaakt met accordeon muziek.

De rit ging verder naar Orvelte dit is een museumdorp met winkeltjes en demo's van oude ambachten hier hebben we geluncht in ''De Schenkerij'' in de loop van de middag zijn we richting Limburg gereden en de reis wordt besloten met een voortreffelijk diner in restaurant ''Het Witte Huis'' in Zeeland (Noord-Brabant)